دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت RING GROUP در ایزابل

در این قسمت از مجموعه آموزش ایزابل به آموزش اطلاعیه ها یا همان announcement می پردازیم . اطلاعیه ها آسان ترین روش تعامل با کاربر می باشد. شما با استفاده از announcement ها می توانید یک پیام صوتی برای کاربر پخش کنید و سپس آن را به مسیر دیگر هدایت کنید.

به طور مثال می توانید در روز تعطیل می توانید برای کاربر یک پیام صوتی مبنی بر اینکه در این روز امکان پاسخگویی تماس وجود ندارد پخش کنید و خدمات ویپ سپس مکالمه را قطع کنید ، و یا قبل از متصل کردن کاربر به صندوق صوتی پیامی مبنی بر اینکه چطور پیام خود را ضبط کند به کاربر بگویید سپس تماس را به صندوق صوتی متصل کنید.

ساخت ANNOUNCEMENT یا اطلاعیه در ایزابل

برای ساخت یک announcement یا اطلاعیه در ایزابل ابتدا از منوی سمت راست گزینه PBX را انتخاب و سپس آموزش ویپ از زیر منوی آن PBX Configuration را انتخاب می کنید ، در منوی باز شده جدید گزینه announcement را انتخاب می کنید.

سپس از منوی سمت راست گزینه add announcement را انتخاب کنید .

announcement در ایزابل

تنظیمات announcement در ایزابل

مانند قسمت های پیشین مجموعه آموزش های ایزابل قسمت های مهم را توضیح خواهیم داد

آموزش announcement در ایزابل

Description : یک توضیح برای announcement خود می نویسید این توضیح ارتباطی با نحوه کارکرد ندارد و فقط جهت یاد آوری announcement به کار می رود.

Recording : در این قسمت می توانید صدای ضبط شده توسط System recording  را انتخاب کنید . در مطالب قبلی از مجموعه آموزش ایزابل نحوه ضبط و یا بارگذاری صدا در system recording آموزش داده شده است.

Repeat : در این قسمت تعداد تکرار پیام را مشخص می کنید در صورتی که خدمات VOIP روی Disable قرار داده شده باشد یعنی پیام یک بار پخش خواهد شد

Allow Skip: در صورتی که این گزینه را فعال کنید تماس گیرنده با فشردن هر کلید پیام را رد خواهد کرد.

Return to IVR : در صورت فعال کردن این گزینه ، اگر کاربر توسط یک IVR به این پیام وارد شده باشد بعد از تمام آموزش VOIP شدن پیام دوباره به IVR باز خواهد گشت ، دقت کنید که اولویت این گزینه از مقصدی که شما انتخاب می کنید بالا تر است.

Destination after playback: در این قسمت شما می توانید مسیری برای هدایت کاربر بعد از پخش پیام مشخص کنید .این مسیر می تواند به هر کجا از سیستم تلفنی متصل شود و یا حتی تماس را قطع کند

در آخر هم  روی submit و سپس Applay config کلیک کنید.

در سمت چپ هم می توانید لیستی از  announcement هایی که تا به حال ایجاد کرده اید را ببینید.

در ضمن در ایزابل محدودیتی برای تعریف announcement  وجود ندارد.